Jul & Nyår 2013

Elliots första jul. Elliots första nyår. Känslorna förstärks verkligen vid sådana här tillfällen. Tacksamhet och stolthet, till tusen! Många lyckotårar har fällts den senaste veckan. Herre gu vad lyckligt lottad jag är! Ren och skär magi. 
 

Elliot med tomten (pappa) <3
 
Hela julen spenderades med släkt och vänner. Min syster med familj var nere i vår del av landet, och åh vad jag önskar att de bodde närmare.
 

Små kusiner
 
Elliot var sjuk på självaste nyårsafton så det nya året firades in i hemmets trygga vrå. Klockan nio nattade jag om Elliot (eller var det han som nattade mig?) så sambon fick väcka mig fem i tolv. Ljuva småbarnsliv!  ;)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0