Statusuppdatering

Min lille kille har inte varit sig själv de senaste dagarna då han har varit sjuk. Dålig i magen, därav matvägran, feber, och så en förkylning på det. Nattningarna har gått bra men efter några timmar har han vaknat och varit hysterisk i någon timme för att därefter somna om tätt intill mig i stora sängen. Och oj vad dålig jag sover då, inte för att det inte är mysigt, för det är det verkligen, men jag är så rädd att han skall trilla ned och slå sig. Har därför byggt en borg utav alla kuddar i soffan och av gästsängens täcke, kuddar och överkast både i sängen och på golvet, så det blir till att tvätta så fort han är frisk igen. Idag har tempen tack och lov inte visat över 38 grader så jag skall försöka få i honom en sen lunch efter hans pågående vila.
 
 
När han var frisk var vi på ett lekland och härjade hela lilla familjen. Mycket roligt och uppskattat av alla 3 :)
 

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0