Senaste nytt hos oss:


- Vi har gått ifrån två vilor dagtid till en, vilket har resulterat i betydligt bättre nattsömn,
10 månader och 9 dagar gammal sov Elliot hela natten för första gången,
låter bilden på en mycket utvilad tala för sig själv :)
- Vi har därmed slutat med nattamålen
- Jag har blivit hela 27 år, och därmed firat min första födelsedag med Elliot utanför magen,
dagen till ära fick jag tårta på sängen av min lilla familj och sambon hade tillochmed tagit ledigt,
så vi alla spenderade dagen på Öppna Förskolan, och jag fick ett frisörbesök i födelsedagspresent,
så på torsdag är det dags för en mycket välbehövd uppfräschning, min mamma OCH bästaste Emilie skall barnvakta, bäst att gardera sig, han är ju trots allt det finaste jag har ;)
- Varit på BVC och vägt och mätt oss, strax över 10 kilo och 78 cm kärlek <3

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0