Nattningar

Yes! Idag somnade Elliot precis lagom till Halv åtta hos mig, och utan gråt dessutom. Efter tre nätter borta, ammandes till sömns, samsovning med mig och sjukdom har vi nämligen fått ett litet bakslag här hemma. Och nattningarna som gick så bra innan. Jag själv kan njuta mycket mer utav kvällen om jag vet att han somnade gott, men har han varit ledsen så vill jag helst gå och lägga mig också, då det gör så ont i mammahjärtat. Men idag skall jag njuta utav en bra läggning, med tända ljus, en kopp te, och några bitar mörk choklad framför Hela Sverige bakar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Visst är det skönare om dom somnar gott! Alfred somnar oftast gott själv i sin säng på kvällarna. Efter att ha röjt runt i några minuter ;) Det ska vändas, ligga på mage, babbla och busa innan han tillslut lägger sig på sidan och somnar :) Fast hellre det än att han ligger och är ledsen! Hoppas nattningarna fortsätter funka bra för er nu då. Det är så typiskt att nåt kommer och "stör" när man väl har fått in en bra rutin :) Kram till er!

Svar: Vad skönt att han somnar gott i sin egna säng :) Det gjorde Elliot innan också, och SKALL göra igen :D
Veronica

2013-10-04 @ 10:13:20
URL: http://alfredochjag.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0