Mysig och rolig onsdag

Åh, vilken mysig dag vi har haft idag, bara jag och Elliot. Efter en lugn och mysig morgon tog vi bussen till Kungsbackas simhall för första babysimlektionen. Elliot sken upp som en sol när han fick komma i vattnet och plaskade för fulla muggar, smaka på vattnet var visst också en hit. Vi längtar redan till nästa gång. Därefter tänkte jag att Elliot skulle vara trött, för det har jag fått höra från alla håll och kanter, att de sover väldigt gott efteråt, jo men tjena, han somnade nu vid halv åtta, så han har varit vaken i princip hela långa dagen. Men på väldigt gott humör, så vi fikade och shoppade en mössa på Kungsmässan, och tajmande in skjuts hem med pappsen. Som skrivet, en toppendag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att bada! Det ska vi också göra snart tror jag :)

Halsbandet är från byhovland.se :)

Svar: Ja, superroligt verkligen!
Tack för svaret! :)
Veronica

2013-10-24 @ 20:34:02
URL: http://sofiesvardag.blogg.se
Postat av: Camilla

Vad mysigt med babysim :) Har en ny grym tävling på min matblogg så kika in där och tävla om produkter för över 1000 kr :)

2013-10-25 @ 13:03:08
URL: http://coquina.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0