Hög på livet

Just nu känner jag mig hög på livet. Fredagskänsla deluxe har infunnit sig. Jag och Elliot kom precis hem från en två-tre timmars SOLIG promenad med en mammavän, och så lite gungning på det. I skrivande stund springer han omkring som en tok i sin gåstol och tjoar och tjimmar. Bara de här meningarna har tagit mig en evighet att skriva, då jag knappt kan slita blicken från min alldeles egna skatt. Jag skulle kunna leva såhär föralltid. Om några timmar kommer pappan hem, då skall vi fredagsgotta oss med lite plockmat, däribland parmaskinka. En smågodispåse lyckades jag köpa på mig också. Ja, ni hör ju.. fredagsmys!
 
 

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0