Första trotset?

Den senaste tiden har Elliot "testat rösten" för fulla muggar. Vilket han har gjort i perioder. Det låter i princip likadant när han är glad, ledsen och arg, så jag gissar på att han skriker bara för att han kan. Men oj vilken pipa han har, och aj vad ont det gör i öronen. Han vägrar ligga på rygg så blöjbytena är inte alls särskilt roliga just nu. Nu ikväll försökte han vända sig om gång på gång och jag lade hela tiden tillbaka honom, då tittade han riktigt argt på mig, rynkade ögonbrynen och skrek ett vad jag uppfattande ett argt skrik i ren protest. Nästan så att spegeln gick sönder, jag lovar. Då kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt. Den lilla lilla rakarungen!
 

Tur att han är så söt ;) <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nova hade också en sån period! Tur att det är övergående ;)

Svar: Jisses, vad skönt att höra ;) (det får gärna gå över nu på en gång) :P
Veronica

2013-10-30 @ 21:01:48
URL: http://sofiesvardag.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0