Elliots första resa (och förkylning)

Och så var den gjord, Elliots första resa, som gick till moster och kusin i Nyköping. Vi åkte tidigt i fredags morse, med en packning som hette duga, ett stycke barnvagn, en fullproppad resväska, en fullproppad skötväska och en fullproppad handväska. Tack och lov hjälpte pappan oss på tåget, och min syster oss av. Ett byta utav tåg hade inte gått vill jag tillägga. Vi hade tre-fyra helmysiga dagar (som gick alldeles för fort). Dessvärre blev Ozzy, Elliots kusin sjuk ganska omgående, och på söndagen var det Elliots tur som har varit dunderförkyld och febrig, men som nu tack och lov verkar ha kryat på sig. Jag har tyckt så synd om mitt lillhjärta som har varit så snorig så att han knappt har kunnat andas genom näsan, men Elliot har varit så tapper genom sin första förkylning, att jag är mäkta imponerad.
 
 
Mammas förkylda men glada lilla tuffing <3
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Men så söt han är!! ♥

Svar: TACK! Alfred också såklart ;)
Veronica

2013-10-03 @ 08:34:28
URL: http://alfredochjag.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0