Dubbeldagen

Vattenläckan i morse lagades ganska omgående och jag fick mig mitt morgonkaffe :)
 
Måndagar innebär dubbeldagar för oss här hemma, men idag hittade vi inte på någonting kul för just Elliot,
utan vi åkte istället och tittade på kök till mammans stora glädje, och äntligen börjar bitarna falla på plats.
Vi vill ha ett ljust och lantligt kök, vita luckor, vitt kakel och någon bänkskiva som bryter av det hela lite.
Jag är egentligen en stark motståndare till ek, men idag gick vi förbi ett kök med just vita luckor, vitt kakel, och en bänkskiva i ek, där både jag och sambon kände wow, det här är fint, det här är vi, så tummen upp för ek för tillfället.
 
Förövrigt så rinner äntligen inte snoret på Elliot längre så i morgon skall vi nog titta förbi på babycaféet,
så mysigt med sådana aktiviteter!
 
 
Lycka!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0