Farsdag

Jag tackar för allt i världen liten och litens pappa för vår fina fina familj som jag är så stolt över, och som betyder allt för mig. Men igår hände det någonting inom mig. Jag fick inte gratta min egna far på farsdag. Ända sedan Elliot kom har sorgen efter pappa inte varit densamma. Jag har istället sörjt att Elliot aldrig kommer att få träffa sin morfar, och att pappa aldrig kommer att få träffa min fantastiska son. Igår sörjde jag för min egen skull. JAG kommer aldrig mer att få träffa honom. 
 

Jag saknar dig pappa, grattis på farsdag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

♥♥♥ STOR KRAM!!!

2013-11-11 @ 19:57:35
URL: http://alfredochjag.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0