Dessa dagar

Skiftande vårväder, igår var det strålande sol och idag störtregn,
MEN jag måste erkänna att det är hur skönt som helst att bara mysa i soffan med världens finaste lille kille
(utan att ha ångest över att man inte är ute i det fina vädret) ;)
 
I övrigt flyter dagarna på, och jag njuter för fullt av varenda en utav dem
Igår var tillexempel jag och Elliot på babymassage vilket var en väldigt trevlig stund för oss båda,
så det blir definitivt fler gånger.
När sambon kom hem grillade vi i kvällssolen och jag överröstes av tacksamhetskänslor över min fina familj <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde - mamma till Olle

Låter ju helt underbart! Visst är livet som mamma världs bäst? :) Jag fullkomligt älskar det! <3

Svar: Mer än underbart ;D
Veronica

2013-05-12 @ 16:22:15
URL: http://ettlivsomm.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0