Dagens uppdatering:

Är vid lite bättre mod idag..
Trots att läkaren jag fick träffa idag enligt mitt tycke inte visade någon större förståelse för min situation,
"vi sätter i alla fall inte igång dig förrän v.42+0, först då finns det en medicinsk orsak, så strikt är det",
var det första hon sade, även om jag inte ens hade bett om en igångsättning.
Hur som helst, allting såg fint ut med bebisen, och det är ju trots allt det som är det viktigaste <3
Hon gjorde även en hinnsvepning till, och visst hade det hänt grejer under dygnet som gått,
igår var jag knappt öppen en cm, och idag gott och väl två cm :)
Har haft några värkar under dagen, men de verkar tyvärr ha avtagit nu, så det var väl bara "lurvärkar",
håller dock alla tummar och tår jag har att det sätter igång på riktigt snart.
Fick en ny läkartid på fredag om inte bebis har kommit innan dess, och på lördag sätts vi i så fall igång.
 
Älskade lille vän, vad vi längtar efter dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: M.

Spännande :D Jag hoppas det kommer igång för dig snart. Jag va öppen 1½ cm när BM kolla idag :) Då kändes det lite som shit nu är det på g :D Kramar

2013-03-19 @ 19:31:00
URL: http://dulillamirakel.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0