BM besök V40

I morse var jag hos barnmorskan och allting såg bra ut
Mitt SF-mått låg på 35 och hade därmed vuxit sedan sist vilket var befriande då jag tyckte magen hade krympt ;)
Hjärtljuden på lillprinsen låg runt 142, alltid skönt att höra, hade kunnat lyssna på dem hur länge som helst
Dessutom är han äntligen fixerad!
Barnmorskan tyckte förövrigt att jag såg "pluffsig" ut (även om hon inte sade det ordagrant),
vilket kan betyda att det är nära nu, mycket vätska som samlas.
Fick en ny tid nästa onsdag men då hoppas jag att miraklet är på "rätt" sida magen <3
ÄLSKADE LILLA LIV, SOM VI LÄNGTAR EFTER DIG!

Kommentarer
Postat av: Madde-Bäbis i februari som är försenad till Mars ;)

Åh vad härligt med fixering :) Snart är vi mammor! Hoppas du slipper gå över somsagt :) Men man kan ju trösta sig med att ut ska dem oavsett,hehe!

Precis så sa barnmorskan till mig med, att jag såg lite "svullen" ut..Haha..Mina fingrar är som korvar!
Så hoppas det är nära för oss båda :) Men sen vad nära betyder är en tolkningsfråga..

Vad hittar du på en dag som denna då? Kraam!

Svar: Ja, du har ju gått över ett bra tag nu. Känner mig nästan lite dum som är så otålig när BF datum inte ens har passerat ;) Men som du säger, ut skall dem, och det snart :) Så underbart!
Svullen är bara förnamnet, känner inte igen mig själv när jag tittar mig i spegeln. Magen älskar jag, men ansiktet är så pluffsigt. Det skall faktiskt bli skönt att "bli sig själv igen" på den fronten. Men de förstorade läpparna behåller jag gärna :D

Idag blir det inte många knop gjorda. En kort promenad med hunden är väl vad jag kommer orka med. BM besöket var ju höjdpunkten på veckan! (om inte bebis tittar ut då såklart) <3

Själv då? Kram!
Veronica

2013-03-05 @ 11:41:22
URL: http://ettlivsomm.blogg.se
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Skönt att allt såg bra ut :) Jag håller tummarna att han snart är ute!

Svar: Tack! Jag också! :)
Veronica

2013-03-05 @ 14:39:33
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0