BF+10

Puh, ärligt talat är det nog dags för mig att vara så ödmjuk och säga att jag knappt har någon ork kvar,
att ständigt gå omkring med en oro om att miraklet inte skulle må bra i magen tar minst sagt på krafterna.  
Igår rann bägaren över och tårar var ett faktum.
I morse var jag på MVC och fick träffa en jättegullig BM som förstod min situation.
Mitt blodtryck var något högt men bebis hjärtljud tack och lov fina <3
En hinnsvepning  gjordes också, kanske är det just det som får fart på det hela?
Hon bokade även in mig på ett läkarbesök i morgon för en undersökning, en CTG-kurva och ett ultraljud.
Då skall vi också göra upp en ordentlig plan för de kommande dagarna, hoppas på bra och lugnande besked!

Kommentarer
Postat av: M.

Förstår din oro, jag är likadan, trots att jag inte gått mer än två dagar nu. Känns ok än så länge men jag hoppas verkligen det sätter igång snart. Ska till BM imorgon så hoppas på lite vettiga svar i alla fall. Får väl se om det blir någon hinnsvepning, vad tyckte du om det? Kram!

Svar: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om hinnsvepningen ännu, får se om det gjorde någon nytta. Det gjorde inte särskilt ont, men jag blödde lite efteråt och det spädde på oron såklart, trots att BM informerade mig om att det kan hända.
Hoppas verkligen att det sätter igång ordentligt snart, för oss båda! Kram!
Veronica

2013-03-18 @ 14:49:18
URL: http://dulillamirakel.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0