BF IDAG

Äntligen var den här, dagen med stort D (och då talar jag inte om kvinnodagen) utan om  BF-dagen såklart ;)
Är väl medveten om att det inte är så många procent barn som föds på just sin BF-dag,
men igår trodde jag nästan att han skulle vara så punktlig..
Som jag tidigare skrivit så har jag inte haft några som helst "förvärkar" eller dylikt under graviditeten,
fast igår hade jag som molnande mensvärk i magen under hela dagen och som på kvällen även satte sig i ryggen,
HOPPAS HOPPAS det sätter igång nu tänkte jag när jag lade mig för natten, men idag är det som bortblåst,
så det känns inte som om det kommer att titta ut någon bebis här inte idag..
MEN den här dagen är ändå speciell, och inom två veckor har vi förhoppningsvis vår lilla prins i våra famnar <3
 

Kommentarer
Postat av: M.

Åh så typiskt att det bara försvinner. Spännande med BF, men ja det är som du säger tyvärr så det är väl bara att vänta. Med mitt tålamod går det sådär och jag har ändå en hel vecka kvar till BF ;) Hoppas det sätter igång snart!

Svar: Det hoppas jag också :D
Veronica

2013-03-08 @ 08:44:39
URL: http://dulillamirakel.blogg.se
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Ååååh, så spännande nu :) Jag hade samma igår, förvärkar följt av mensvärk som satt i både mage och rygg. Hoppas kroppen börjar förbereda sig :) Tänk att vi snart har våra bebisar här!! Kram

Svar: Jo, snart så ;)
Veronica

2013-03-08 @ 09:11:28
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Sandra igen

Pojke alltså :) Så roligt! Jag vet inte vad vi väntar, men har känt pojke från början, sen trodde jag flicka och nu tror jag pojke igen! Jag har heller inte haft några känningar eller förvärkar eller någonting alls, så irriterande. Idag har jag dock som en konstant tryck neråt, tillsammans med lite ilningar. Kan vara bebisen som fixerar sig, den har tidigare haft huvudet ruckbart i bäckenet.. Bättre sent än aldrig!

Svar: Ja, vi valde att ta reda på könet, kunde verkligen inte hålla oss (mig!) Men sen så är det ju aldrig 100% heller för den delen. Jag kallade faktiskt magen för han en gång innan RUL :) Ni väntar med spänning på att få se vad erat lilla mirakel har för kön I guess ;)
Ilningar kände jag en massa när han fixerade sig (vilket han också gjorde sent) men har iof känt det även efteråt så det kanske inte ens var det.
Veronica

2013-03-11 @ 15:39:01
URL: http://sandrasss.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0