TJOANDE!

Vilken kväll, eller dag också för den delen..
Jag tror minsann att lillherrn i huset har hittat sin röst, för oj vilket liv det är på honom ;)
- Han har börjat skratta (mitt mammahjärta smälter varje gång!)
- Han babblar, med ALLT!
- Han skriker, eller tjuter rättare sagt, (läs:glädjetjut) gärna högt och länge..
 

Min lilla solstråle <3
 
Det gick förövrigt bra hos frisören, någon avkoppling var det då inte då jag saknade Ellioten precis hela tiden
(nejdå, för jag är inte alls besatt)
Fin i håret blev jag dock, över ett års utväxt trollades bort, och jag blev ljust sommarfräsch
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Noah!

Naw sötnos! :) Noah har oxå börjat prata massor och skratta när man busar med honom. Så härligt!

2013-07-08 @ 14:07:01
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0