Separationsångest

I morgon skall jag till frisören för första gången på ett och ett halvt år (!)
(har toppat håret en gång emellan)
Men i morgon har jag både klipp och sling inbokat mellan klockan 12:30 och 15:00,
alltså hela två och en halv timma.
Har tidigare lämnat Elliot till min mamma i en timma då jag handlade födelsedagspresent till sambon,
och inte ville ha med Elliot in på köpcentrumet då han bara var drygt en månad då.
Till och med sambon har bara haft Elliot i max en timma själv, så inte undra på att man har separationsångest..
Hur som helst i morgon skall min mamma och en av mina bästa vänner passa honom under frisörbesöket,
hoppas därför på en bra dag i morgon, för oss båda (tror faktiskt Elliot kommer att klara det bättre än mig) ;)
 
Morgonmys!! <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh jag skulle verkligen också behöva klippa mig..

Svar: Tro mig, det behövde jag också ;)
Veronica

2013-06-16 @ 23:15:43
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma till Noah!

Kommer gå så bra så! =)

Svar: Och det gick bra ;)
Veronica

2013-06-18 @ 21:49:40
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0