Nytt på bebisfronten:

Föräldrarträffarna har satt igång!
Och i tisdags var vi på Varbergs förlossning för en guidad tur..
Det kändes väldigt bra att framförallt veta vart man skall gå när det väl är dags,
IDAG är det nämligen "bara" 50 dagar kvar till BF <3
 
Igår var jag hos BM, och SF måttet hade ökat den här gången, från 29 till 31,
(var nämligen lite orolig eftersom det stor still ett litet tag, men nu följs kurvan)
Lillens hjärtljud låg på 140 ungefär, och mitt blodtryck och sockervärde var fortsatt bra,
men nu gäller även järntabletter för mig då järnvärdet hade gått ned, men än så länge har jag inte märkt av dem.
 
Förövrigt har vi bytt våran lilla Peugeot cab till Passat familjebil :)
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

50 dagar är ju ingenting! :) Härligt att allt såg bra ut hos bm. Jag ska dit imorgon igen och då hoppas jag magen har växt lite sen sist :) Kram!

Svar: Nej, egentligen inte, och nu är det tillochmed mindre än 50 dagar ;)
Veronica

2013-01-17 @ 09:20:31
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ohja, dom var såå söta ;) hihi.

2013-01-17 @ 12:25:01
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Hanna W ❥

vad kul att föräldragruppen har startat :} & vad bra med 'studiebesök', här får vi tråkigt nog inte göra det :/

Svar: Ja, det kändes faktiskt väldigt skönt att få besöka förlossningen, inte minst för färdbeskrivningen :)
Inte? Vad tråkigt! Vi gjorde det tillsammans med föräldrargruppen..
Veronica

2013-01-17 @ 13:44:06
URL: http://mammahjartat.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0