Ullaredsshopping!

Idag lämnade jag mina två fina killar hemma och begav mig till Gekås/Ullared tillsammans med min mamma
Visserligen var det mycket folk men inte i närheten av vad jag hade föreställt mig
Fyndade en hel del till minstingen i familjen:
 

Ett stort gosedjur som man kan förvandla till ett bollhav
En bok med djur och ljud, trycker man exempelvis på katten så säger den mjau
Stapelklossar ifrån BRIO
En babypulka till den än så länge obefintliga snön här på Västkusten
En Bobbycar
En popup leksak ifrån FisherPrice
En telefon ifrån Fisherprice
En fjärrkontroll ifrån Fisherprice
 

Detta är vad jag hittande till mig själv, betydligt färre grejer, men mer än nöjd ändå :)
Ett 7-pack strumpor, en trasselborst och ett IPhonefodral
 
När jag kom hem fick jag höra att Elliot hade varit gnällig hela dagen,
tänkte att han hade saknat sin mamma men det visade sig att han hade 39,3 i feber
Lillhjärtat, hoppas han är frisk i morgon <3

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0