Mirakelmånaderna

Hallå där! Ett x antal månader har passerat, vilka minst sagt har varit de mest händelserika månaderna i mitt liv:

- Den 19:e Juni tog jag mitt efterlängtade körkort!! 

- Den 27:e Juni blev jag en väldigt stolt moster till världens finaste lilla Ozzy! :)

- I nuläget har jag mindre än en termin kvar på lärarutbildningen,
och skrev i förra veckan på kontraktet för en heltidsanställning på min absoluta favoritförskola!

- Den 15:e Augusti firade jag och min andra halva HELA 6 år tillsammans! ;)

- I slutet av Augusti/början på September hade jag och mannen i mitt liv en underbar weekend i Paris,
där vi bland annat FÖRLOVADE oss uppe i Eiffeltornet, 120901 = kärlek!
 
- OCH den största nyheten av dem alla är att jag och min numera fästman väntar ett MIRAKEL i början av Mars,
vi skall bli FÖRÄLDRAR, och är så obeskrivligt glada och tacksamma över denna FANTASTISKA GÅVA! <3
 

Kommentarer
Postat av: Marknadsundersökning - Bröllopsfotografering

Söta!

PS. Delta gärna i denna undersökning: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9UaGg0eE9iMEtnd0hiVjU5RU15Z0E6MQ

2012-10-10 @ 19:29:27

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0