Sköna lördag

SÅ otroligt skönt med lördag.
Idag har jag passat på att ha lite kvalitetstid med mannen i mitt liv.
Vi har bland annat varit och handlat lite festligheter tills ikväll då det vankas fondue för bara oss.
Lite annat smått och gott slank också ner i shoppingsbagen:
 
 
En stor rosa gosig halsduk ifrån Lindex
En årlig rosa bandet pin
Mandelolja för den växande magen
Samt ett prickligt paraply
 
 
Jag tappade nämligen bort mitt fantastiska prickiga paraply ifrån Lisbeth Dahl på bussen häromveckan
(Ja, jag beskriver faktiskt ett paraply som fantastiskt)
Gick till och med till Västtrafiks hittegodsavdelning med hoppet om att hitta det,
där hade dem cirka 40 paraplyer men inte mitt FANTASTISKA ;)
 
 
MEN idag fick jag ett nytt av min fina fina sambo <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilken söt bild bild på dig :) kram

Svar: Tack så jättemycket! :) Kram!
Veronica

2012-10-12 @ 11:32:19
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0