Dagens aktiviteter och skötväskor

Tog en paus ifrån C-uppsatsskrivandet idag och jobbade istället med mina favoritförskolebarn :)
Bebismagen har därav fått många pussar!
 
Men oj vilka frågor de ställer..
Vad svarar man på frågan: vart kommer bebisen ut?
Jag lät istället dem spekulera kring detta, många trodde naveln, men även näsan, knät och brösten dök upp :)
Sötnosarna små!
 
Har förövrigt (äntligen) hittat en skötväska jag skulle kunna tänka mig:
 
Apple of my eye ifrån Elodie Details,
kan man önska sig en skötväska i julklapp måntro?
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Åh, den skötväskan var riktigt snygg! Dyr antar jag? Så himla trist att alla skötväskor ska vara så dyra. Funderar på om jag ska köpa en på ebay. Eller önska en i julklapp :D Bra idé!

Svar: Ja, egentligen kostar den 1199 kr, men har sett en sida som "rear" den för 899 kr, men ändå i det dyraste laget kan man ju tycka, hmpf! :P
Veronica

2012-11-30 @ 22:25:39
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Elin - I väntan på bebis

Haha! Så härliga barn är! :)) Jag köpte en skötväska från Littlephant, finns bild i min blogg. Den från ED är ochså riktigt fin!

Svar: Ja, har sett den på din blogg innan, riktigt fin :)
Veronica

2012-12-03 @ 10:32:49
URL: http://elinlovisa.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0