Welcome cold

Selected Style hade ett kanonbra söndagserbjudande innehållandes 30% på alla jackor i deras sortimentet
Jag kunde helt enkelt inte hålla mig så jag slog till på en klassisk (Smith) jacka ifrån märket Svea
Någonting inte fullt så klassiskt var att jag faktiskt beställde en i färgen BRUNT och inte svart för en gång skull
Åh en varm och gosig vinterjacka, precis vad jag behövde!

(Emilie, tisdagens shoppingtur har förändrats i och med detta. Du shoppar och jag tittar på. Köpstopp it is!)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej! Jag undrar om du vill sälja din svarta Fonda?

Mvh Viktoria

[email protected]

2011-11-04 @ 09:34:48
Postat av: Veronica

Tyvärr Viktoria..

Fondan är mitt absoluta favoritplagg i HELA garderoben!

Hoppas du hittar en likadan!

2011-11-06 @ 21:52:51
URL: http://sacinorev.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0