Bye bye skolan - hello sommarlov!

Yes! Äntligen skoluppehåll, matematiktentan är gjord och det skall krävas en jädra orättvis rättning för jag skall kugga på den, så bra kändes det. Då. Men man skall ju aldrig säga aldrig, peppar peppar ta i trä! Sommarlovet väntar! Det gör absolut INGENTING att jag skall jobba i både Juni och Augusti (Juli-älskade semester) för från och med i onsdags har jag skolledigt i hela tre månader, lyckokänslor! De två senaste dagarna har bjudit på massa kärlek och jag känner redan nu att det är vad resten utav sommaren också kommer fyllas med. Summer 2011-here I come! Är på otroligt bra humör för tillfället känner jag, borde nästan utropa en hejarramsa och hålla tummarna, wooooooooooooop!



Bye bye skolan



Hello sommar!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0