Julafton 2011

Julafton kom och julafton gick..
Jullunchen åts i vanlig ordning hemma hos mormor och morfar,
där var vi fjorton personer i en liten trea.
Jag älskar min släkt!
Sedan tog jag och sambon med mig mamma hem till oss,
där Henkes, pappa, syster, sambo och deras två barn väntade.
En mysig julaftonseftermiddag/kväll det "blidde"
Bildbevis på detta:



Julklappsutdelning hemma hos mormor och morfar på jullunchen



Jag tillsammans med mina kusiner Matilda och Nanna



Jag var nyfiken på paketen



Jag och min lilla familj framför granen



Sedan kom tomten (husse) som Bella skällde ut till punkt och pricka



Så jag fick trösta tomten med en puss



Åh, vad kan det vara?



En matchande Marc Jacobs plånbok till min fantastiska väska som jag fortfarande pussar på varje dag


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0