Lunchmiss

Idag hade vi en "håltimma" på tre och en halv timma i skolan. Jag och Veronica var sugna på hamburgare och bestämde oss för att sitta ned på Hard Rock Café. Jag beställde en vegetarisk burgare, men hör och häpna det var det äckligaste jag ätit på länge. Enligt expediten innehöll den bland annat oliver, aubergine, olika sorters nötter, olika sorters svamp och RIS. Jag har tvungen att kommentera mitt missnöje när hon frågade om det smakade bra, och lade fram min åsikt, det enda hon säger då var att de faktiskt hade väldigt många kunder som tycker att den är väldigt god, inte ett enda vad tråkigt eller liknande. Nej, inget mer Hard Rock Café blir det för min del, inte för själva expeditens skull utan för den äckliga hamburgaren. Jag föredrar till och med Mc Donalds hamburgare. Bildbevis på hur missnöjd jag var:



Invigde förövrigt min älskade Fonda idag :)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0