Bring me some rutins!

Sådärja! Nu börjar rutinerna komma igång igen. Mitt schema var överbelastat hela förra veckan med både mitt vanliga arbete, extraarbetet och universitetet. Jag gick i princip hemifrån vid halv sju på morgonen varje dag och kom inte hem förrens halv åtta på kvällen en enda dag. Behöver jag tillägga att jag kände mig som en levande zombie? Den tabben gör jag inte om den här veckan utan fokuserar istället på ett jobb, och skolan förståss. På tal om skolan, redan första skoldagen kändes tung så jag och några studiekamrater gick och satte oss i Slottskogen med varsin cider/öl och snicksnackade vilket gjorde det hela till en helt okej skolstart!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0