Söndagskalas

Söndagen bestod av kalas för min kära lillasyster som fyller 19 år på onsdag. Vi samlades åtta stycken i en liten etta, + två vovvar dessutom. Bella skall förövrigt passas av mamma tills på onsdag då hon hade fått vara ensam här hemma rätt mycket annars. Som bilderna här nedan säkert visar så hade (har) jag separationsångest som heter duga. Det är ju min bebis..



mormor och jag påväg till kalaset



väl där satte mamma igång och lagade thai- mat till hela gänget



själv satt jag och gosade med vovvarna



jag (som liknar en alv?) hade bakat cheezecake till födelsedagsbarnet



Mums!



och så en stor bit till mig själv



jag fjäskade lite med Bella



sedan gosade vi en massa



och pussades



alot!






Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0