Monday morning - alla måndagar är minsann inte så dumma!

Ytterliggare en helg av tentaskrivande har gått. Men gårdagen var inte hälften så jobbig som lördagen eftersom att Veronica var här och vi knöt tillsammans ihop våra arbeten. Samtidigt som vi drack cirka tre liter glögg vardera. Glögg är mums! Jag hade kunnat skriva på tentan idag också men i eftermiddag väntar jobb och jag ville bara bli av (ursäkta mitt ordspråk) skiten, så den blev inskickad igår. Idag har jag, än så länge, tagit en morgonpromenad med min prinsessa, och nu tänkte jag göra lite frukost och bänka mig framför tv:n i soffan till filmen Eat, Pray, Love - Lyckan, Kärleken och meningen med livet, som visserligen inte har fått så värst bra betyg men Julia Roberts är en av mina absoluta skådespelerskor, så bring it on!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0