Hagabadets Spa

Jisses, vilken ta-hand-om-mig-själv-dag vi hade igår. Dagen började med att jag fick skjuts in till Göteborg och mamma där vi åt frukost tillsammans. Efter det bar det iväg till Hagabadets Spa där jag mötte upp Emilie utanför entrén. Väl inne började vi med ett yoga-pass på en timma, vilket var både lärorikt och avslappnande. Någonting jag definitivt kommer testa igen. Efter det gick vi ned till restaurangen och åt en god lunch bestående utav gravad lax och stuvad potatis med dill, och sallad i mängder. Sedan badade och satt i relaxrummet en bra stund i väntan på massagen som förövrigt var helt gudomlig. Jag fick inte bara en välbehövlig och skön helkroppsmassage utan jag fick även lära mig att andas ordentligt för att kunna varva ner och hjälp med att släppa lite på kontrollen som jag alltid har i ett fast grepp, vilket var väldigt nyttigt. När jag sedan kom hem igår somnade jag som ett litet barn på kvällen. Idag är det dags för jobb, men efter ett sådant avbryt i veckan känns det inte det minsta ansträngande. Men det kan också ha att göra med att jag älskar mitt jobb..




Gårdagens outfit



Emilie inne på relaxavdelningen


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0