Dagens bestyr och inköp

Tenta-skrivandet gick relativt bra idag. Nu har jag cirka en tredjedel kvar som bland annat innefattar att knyta ihop arbetet. Det näst svåraste momentet enligt mig, efter att över huvud taget komma igång med skrivandet. Men eftersom vi var så pass duktiga idag som vi faktiskt var så tog vi en tripp till inredningsbutiken Chilie efter en lång dag. Väl där kunde jag inte motstå detta:




En skylt med texten dream, en drömfångare och inte minst en rosa pläd



som var väldigt mjuk och go



Den indianska legenden säger att om du hänger en drömfångare över din säng så kommer dom onda drömmarna att fastna i nätet. Dom goda drömmarna attraheras av fjädrarna och dom paserar nätet utan problem, och ger dig en god sömn med underbara drömmar natten igenom..

 


Kommentarer
Postat av: Therese

alltid skönt när det känns som det går bra på tentan. Jag har med en drömfångare som ligger och skräpar i nån låda. Hoppas ni får en fin kväll!

2010-05-25 @ 21:07:30
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

alltid skönt när det känns som det går bra på tentan. Jag har med en drömfångare som ligger och skräpar i nån låda. Hoppas ni får en fin kväll!

2010-05-25 @ 21:07:46
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Erika

visst var den söt :-)



åh nu blev jag påmind om att jag har en drömfångare fast hemma hos mina päron, måste nog hämta hem den nu efter alla år ;-)

2010-05-26 @ 10:49:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0