Mors dag

Idag har jag och mamma firat mors dag med att ha en heldag för oss själva på nöjesparken Liseberg i Göteborg. Här kommer våran dag i bilder:



Jag hann inte måla naglarna hemma så fick göra det på vägen istället



väl inne försökte jag vinna ett litet gosedjur till mamma, men jag misslyckades



så istället åkte vi Lisebergstornet som gjorde sin sista resa idag



och sedan kompenserade jag mammas gosedjursförlust med att vinna massa kexchoklad



mat åt vi också och jag var inte beredd på när mamma tog kort



på grund av att jag hade fullt upp med att äta



speciellt utav den goda efterrätten



vi avslutade förövrigt dagen med varsin latte på Espresso House

Tack mamma för en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0