Allmänt babbel

Puh! Jag är helt slut. Idag har vi haft "gårdsfest" på jobbet. Detta innebär att all personal på förskolan har hand om olika stationer, som innefattar korvstånd, ett café, en spel och lotteristation, en tatueringsstudio, poängpromenadsansvariga med mera. Medan barnen kommer sina föräldrar på eftermiddagen/kvällen för en trevlig stund. I år hade vi dessutom tema pirat och all personal och barn var utklädda till pirater och fick tatueringar som matchade. Allting kändes väldigt lyckat, trots regn. Jag hade dock "oturen" med att få stå i cafét och har därför ätit alldeles för mycket fika. Där bröts min nyttiga vecka, bara sådär. Jaja. Idag har jag jobbat elva timmar och är tröttare än tröttast. I morgon är jag påét igen, och hela helgen innefattar tentaplugg för min del, så är det när man väljer att jobba en hel vecka istället för att plugga. Prioritering Veronica.. prioritering..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en mysig dag. Och det är en ny dag imorrn att vara "nyttig" på ;) Kramis

2010-05-20 @ 21:00:00
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för att du svarat i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Kram

2010-05-21 @ 13:41:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Ja jag älskar deras smycken!

2010-05-21 @ 18:24:03
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0