Uppdatering på g

Jag har kommit ännu en bit på vägen. Idag var det nämligen kursavslutning och redan i morgon börjar nästa kurs. Terminens sista dessutom. Sedan är det sommaruppehåll. Vi har drygt tre månaders sommaruppehåll. Jag skulle gärna vilja kalla det sommarlov, men det stämmer inte riktigt. Tre månader är förövrigt alldeles för lång tid. Jag babblar på..

I morgon skall jag träffa min söta mormor inne i stan efter kursintroduktionen, hon skall shoppa, och jag skall shoppa. Behöver jag påpeka att jag längtar tills i morgon?

Även idag har jag haft en mysig dag. Tillsammans med mamma, syster och vovvarna. Bara pappa som saknas.. 

Ett relativt konstigt formulerat inlägg, men jag ville mest bara göra en uppdatering.

Nu väntar soffan, och sambon..


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0