Kompakt sammanfattning

Här kommer en kompakt sammanfattning utav helgen som varit: I fredags tog jag "ledigt" ifrån skolan och spenderade istället dagen hemma hos mormor och morfar, med en massa kortspel och skratt. Sådana tillfällen måste verkligen tas tillvara på mera känner jag. En riktigt mysig dag helt enkelt! Igår kom mamma med Elsa förbi och vi tog en skön långpromenad i vårsolen, och fikade med saft och bullar på en brygga vid havet. Bella och Elsa hade hur kul som helst, de små busvovvarna. Sedan så tittade självklart jag och sambon på Melodifestivalfinalen och jag tycker utan tvekan att det var rätt låt som vann, då jag tycker Anna Bergendahls låt This is my life är helt fantastisk, har haft den som ringsignal på min Iphone sedan den släpptes. Henke delade dock inte min åsikt utan hejade istället på Pernilla Wahlgrens låt Jag vill om du vågar, vilket han förmodligen var ensam om i hela Sverige. Med en gnutta ironi. Förövrigt så tycker jag att Salem Al Fakirs låt, och Eric Saades låt också var bra. Och Darins, men den har redan blivit ganska så uttjatad på radion. I morse var det färst bröd som gällde ifrån bageriet, och sedan dess har det bara varit filmtittande i form utav Sherlock Holmes och lite surfande. Skall försöka få med mig sambon ut på en promenad alldeles strax men jag tror dessvärre det är ganska lönlöst. Fast försöka kan man alltid.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0