Borde, måste?

Jag har en "slapphelg" (som vanligt tänker ni) men efter en relativt mödosam vecka med ett avslutat projektarbete och sena dagar på jobbet är detta riktigt välbehövligt. Egentligen så skulle jag, Emilie och Becca festat till det lite igår men eftersom Emilie hade ont i halsen och jag var alldeles för trött sköt vi upp detta. Så idag har vi då inte gjort många knop här hemma. Vi tog oss som vanligt till bageriet för de obligatoriska helgfrallorna i morse och efter det en morgonpromenad med Bella, i hela fem plusgrader, wiho! Sedan dess har jag knappt gått ifrån sängen, har haft datorn på magen med tv:n framför mig och ätit både choklad och druckit coca cola. Slappt, men lyxigt. I eftermiddag/kväll väntar (förmodligen) heller ingenting alltför ansträngande, fast jag borde i och för sig plugga. Vilken tur att borde inte betyder måste..

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0