Gårdagens bravader

Igår hade jag en fantastiskt trevlig dag. Jag begav mig till mammas trädgårdslott tidigt på morgonen för att där avnjuta en god frukost. Jag vill tillägga att det redan då var drygt tjugo grader ute. Därefter åkte jag till Beccas student där hon "sprang ut" med världens största leende. Jag själv grinade som ett litet barn. Sedan var det terminens sista skoldag, där vi i basgrupperna opponerade på varandras hemtentor. Jag behöver som tur var inte ändra särskilt mycket på mitt arbete. Vilket känns väldigt bra. Hur som helst, efter opponeringen tog jag och fem andra tjejer i klassen en avslutningsafterwork på Bryggeriet, och åkte därefter och träffade några andra vänner till mig. Det känns verkligen hur skönt som helst att det nu är "sommarlov" trots att hela juni bjuder på jobb. Den här sommaren skall jag bara försöka njuta, och ta varje dag som den kommer.



Årets första jordgubbar slank ner igår under frukosten



Mamma påtar i landet



Medan Elsa höll sig i skuggan



GRATTIS!



Tre glada tjejer spexar framför kameran



Och så jag då


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

åhh nej då du lär åka den då dina vänner drar upp dig på den hiih

2010-06-06 @ 12:55:11
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0