Midsommar i bilder:

Vi startade dagen med traditionellt midsommarfirande i Billdals Park



det var jag och mannen i mitt liv



Tommy & Lizzy



Frida & Magnus



och Martin



vi skålade i champagne



och åt jordgubbar



som Bella ville smaka på



Dagen till ära bar jag min röda dröm



Bella njöt utav den nercabbade bilturen hem



väl hemma korkades rosén upp



och vi hade det hur trevligt som helst



Jag & Lizzy



Jag & Frida



grillen plockades fram



och maten tillagades



rykande färskpotatis



överdriften på mat var skapligt stor, men det var gott



här ser ni min jätteportion



midsommardukningen



till efterrätt åt vi jordgubbscheezecake



som var en perfekt avslutning på middagen och på detta bildregn




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0