Yo!

Jag har inte skrivit på länge, inspirationen har varit obefintlig. Allting flyter på som vanligt, fast ändå känns det som om jag befinner mig i en dimma. Jag ser ingen utgång någonstans, förhoppningsvis får jag syn på nödutgången inom en snar framtid. 

Tiden den har också varit knapp. Den senaste veckan/veckorna har jag tillsammans med min basgrupp på Universitetet arbetat med ett projektarbete som skall avsluta kursen, och terminen också för den delen. All denna möda slutade med att vi blev framröstade till klassens bästa bidrag, och har inget annat val än att redovisa det ytterliggare en gång, den här gången i aulan på skolan framför ett x antal fler elever, drygt 700 mer, mamma mia. Tack för förtroendet!

Det skall bli skönt att en ny termin startar, det innebär ju att jag nu (bara) är tre år ifrån mitt mål. Pust, tre år till känns som en evighet. Sedan skall jag aldrig mer sätta mig vid en skolbänk, möjligtvis för att lära mig italienska, men det är en helt annan femma.

Tråkigt nog blir jag av med mina två vapendragare på köpet när kursen slutar, Maria och Bettan. Men vi får hålla kontakten. (Maria, jag vet att du läser det här!) Det är inte klokt vad mycket människor man träffar när man studerar. Känner du dig ensam och behöver nya vänner? Börja plugga! Skämt och sido, man blir åtminstone en erfarenhet rikare.

Nej, nu väntar sambon i sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej, mig blir du inte av med i första taget =) Sov så gott. Ladda inför måndagen!! =)

2010-01-14 @ 22:47:59
Postat av: LYDIA

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag gör en bloggdesign till dig för en billig penning! :)

2010-01-15 @ 20:27:20
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0