Födelsedagsförberedelser

NU har den nya terminen startat. Vi har haft en introduktion för den nya kursen i två dagar och idag har vi en inläsningsdag. Det här är faktiskt första kursen som jag tycker verkar någorlunda intressant, och den handlar om barns uppväxtvillkor. Vi har även blivit indelade i semiariegrupper och däri i basgrupper och jag hade tur som hamnade med Veronica som jag känner sedan tidigare och Elin som gick i min förra seminariegrupp, så alla är inte helt främmande, vilket känns bra.

Idag borde jag egentligen passa på att läsa lite i kurslitteraturen, men främst städa inför helgen. I morgon fyller jag nämligen år, och morgondagen skall spenderas med min underbara sambo och gosiga vovve. På lördag skall jag ha kalas här hemma, och har bestämt mig för en tjejkväll, vilket innehåller ett flertal bra tjejer, tjejsnack i mängder, och en väldans massa skratt. På söndag har jag "tvingat" mammsen att ha släktkalas för mig hemma hos henne, känner att en två-dagars här hemma inte riktigt är det optimala.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0