Födelsedagsfirande

I fredags var det min 23:e födelsedag. Pinsamt nog börjar ålders-nojan redan komma krypande.

Hur som helst, morgonen började med en extremt tidig väckning med en sjungandes sambo som kom bärandes på en frukostbricka och inte mindre än tre födelsedagspaket innehållandes ett par Huntergummistövlar, ett armband och några doftljus. Förmiddagen fortsatta med en relativt tråkig föreläsning och efter det mötte jag upp sambon inne i stan för en god lunch på Barsidan, därefter blev det BIO-film som innehöll Luftslottet som sprängdes. Sedan begav vi oss till ICA FOKUS för att handla middag, som vi avnjöt hemma i hemmets trygga vrå.

Lördagen bestod av en lyckad förfest hemma hos mig och en minst lika lyckad utgång. Här kommer dubbelmoralen in, med tanke på att jag bara för några dagar sedan beklagade mig och sade att utgång betydde ut(e)gång. Men den här utgången var en av de få utgångar som faktiskt blir lyckade sisådär vartannat år. Bilder tillkommer.

Mamma hade ordnat släktkalas för mig på söndagen och det går att beskriva i ett ord, MYS!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0