Ett lite mer positivt inlägg

En avklarad tenta och en helg utan planer, det är grejer det! Igår lyckades jag och sambon mysa ner oss framför två filmer, 2012 och It's complicated, ingen wow-faktor på någon utav dem men katastrof-filmer är alltid intressanta, och romatiska komedier passar mig alldeles utmärkt. Idag hade jag turen att få med mig sambon till IKEA där det som vanligt blev fler inköp än vad som egentligen var meningen, men det är inte varje dag man får tillbringa förmiddagen på IKEA. Sedan dess har vi ätit en extra lyxig helgmiddag som vanligt men för ovanlighetens skull öppnade vi en flaska rött till det och åt desertostar till efterrätt. Vi har precis sett på Up in the air som var helt okej, och snart väntar en film till. Jag bara älskar sådana här helger, och känner mig riktigt lyckligt lottad som har en sådan fin sambo.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0