Lördagens planer

Och så var det lördag igen. Dagarna går så hiskeligt fort. Min och sambons planer inför kvällen består utav middag med två goda vänner, annat kallat parmiddag. Ja, en sådan där töntig middag då man försöker spela vuxen. Men ärligt talat så känner jag mig ganska vuxen, mestadels i alla fall. Jag menar, jag har kilat stadigt med samma man i vad som är 3½ år på måndag, vi bor tillsammans, i ett hus dessutom, och har lilla Bella ihop. Jag vet att man inte klassas som vuxen "bara" för det, men det är definitivt kreterier som spelar in. Man väljer (oftast) sin egen livsstil och det här är mitt val. Mitt livs bästa val skulle jag vilja säga. Så ikväll skall jag som sagt agera vuxen, tillsammans med världens finaste man och två goda vänner. Därför skulle jag vilja hälsa kvällen välkommen!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0