Lite försena födelsedagsbilder:


Min fina Emilie var såklart här (Becca också för den delen, men hon var kamerablyg)

Veronica ville bara ta ett kort, trots att hon blundade

Min kusin Matilda

Maria

Bettan

Maria var en utav de som gömde sig ifrån kameran, men jag lyckades smygfota

Det här skall föreställa mig

Kusinerna

Mina gamla klassisar

Helt plötsligt hamnade vi på krogen

Veronica och Maria

Drinkdags!

Kusinerna igen

Bettan och jag

Tjejer!

Jag har siktet inne på dansgolvet

Såhär glad blev jag när jag fick dansa!


Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Ser juh ut att ha varit en trevlig tillställning :)

2010-02-08 @ 22:51:26
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0