Känner mig som den sämsta studenten

Jag läste precis igenom mitt föregående inlägg och kom då fram till att jag låter lite små-dryg..?

Förövrigt så är jag en dålig student. Jag skippade onsdagens föreläsning för att jobba på förskolan. På jobbet gick det magsjuka bland barnen, vilket jag fullkomligt struntade i för att jag aldrig tidigare varit magsjuk i hela mitt liv. Med lite handsprit funkar allt tänkte jag. Men. Väl hemma började illamåendet och jag hade en rent ut sagt förj*vlig natt. Vilket resulterade i att jag missade torsdagens seminarium. Nu i efterhand tror jag dock inte att det var någon riktig magsjuka utan möjligvis en magbakterie för jag mådde inte alls dåligt efter onsdag-nattens bravader, och var tillbaka på jobbet redan på fredagen. Nu har jag mått prima hela helgen men jag har gjort allt annat än att plugga inför tisdagens tenta. Skolan är nog inte riktigt min grej. Bara tre år kvar, bara tre år kvar..


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0