Tre veckors ledighet, tänka sig..

Dålig uppdatering = bra pluggdagar! Jag, Veronica och Elin har verkligen varit effektiva den senaste tiden och jag är riktigt stolt över oss allihopa. Vi har kommit en bra bit på vägen och har som mål att vara klara redan nu på tisdag. Trots att deadline på inlämningen inte är förren den 11:e Januari. Vilket känns så jäkla bra! Hoppas, hoppas! I sådana fall väntar drygt tre lediga veckor för min del. Tre VÄLBEHÖVLIGA veckor! Jag behöver tid för att bara känner jag. Utan måsten. Dessutom känns det som om jag har försummat både familj och vänner under hela hösten. Vilket är det sista jag vill. Därför har min fina mormor varit här och bakat inför julafton. Vi har haft en supermysig dag och jag ser verkligen fram emot ytterliggare tre supermysiga veckor. Familj och vänner är guld värda!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0