Väntar på bättre tider

Jag har fullt upp med skolan för tillfället. Ärligt talat tycker jag att det är ganska tråkigt, inte bara att jag har fullt upp utan även själva skolan i sig. Varken intressant eller spännande. Jag hoppas att det blir bättre.

Appropå någonting helt annat, Henke och jag var på BIO igår och såg "Flickan som lekte med elden", det var givetvis inte lika bra som "Män som hatar kvinnor", men den är definitivt värd bättre kritik än vad den har fått i media. Den var heller inte lika rå som ettan, vilket jag personligen tycker är bra med tanke på att jag var tvungen att lämna salongen vid ett tillfälle under den första filmen. Enligt mig är ettan värd 5/5 och tvåan 3/5.

NU ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Har du inte något annat för dig, så får du gärna checka in min blogg! Skriver om mode, skönhet, vardag och mycket, mycket mer! Uppdaterar ofta, och håller alltid en trevlig sstämmning i bloggen!

min blogg - www.vivalasofia.blogg.se



Ursäktar om du stör dig på såna här kommentarer, men A blogger gotta do what a blogger gotta do haha! Skojjar till det lite grann i slutet, :)

2009-09-26 @ 20:03:03
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0