Nyaste nytt:

Här har det minsann inte varit många uppdateringar under sommar-perioden. Vilket det självklart ska bli ändring på nu när hösten är på ingång, och rutinerna sätter igång igen. Jag har däremot ändrat mina rutiner markant. Jag har nämligen slutat jobbet på Kullaviks Förskola, för att utbilda mig vidare till förskollärare på Göteborgs Universitet. Det var på ren impuls det blev så och jag hoppas att det var rätt beslut. Det kändes som om det var en nu- eller aldrig situation, antingen börjar jag plugga på direkten, eller så fastnar jag föralltid. Kort och gott. I morgon börjar första "riktiga" vecka som student. Vilket känns både nervöst och spännande.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0