Slut som artist

Puh, vilken dag! Idag har jag varit på jobbet i över tolv timmar. Vi hade nämligen "gårdsfest" idag, vilket innebär att alla föräldrar fick komma med barnen till förskolan där vi hade lite olika aktiviteter, såsom korvförsäljning, fikaförsäljning, lotterier, poängpromenad, fiskdamm med mera. Jag var en ful fisk i fiskdammen, och jag kan i ärlighetens namn säga att jag är trött i hela kroppen, inte minst i huvudet. Nu behöver jag flera timmars sömn, för i morgon ska vi nämligen ha "sommaravslutning" med arbetskamraterna på jobbet, och en fin middag är planerad, tack och lov på restaurang!

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Sådana tillställningar är så mysiga, barnen blir så glada när dem får visa upp sin förskola :D.

2009-05-30 @ 10:35:27
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0