Hett!

Jag önskar att jag hade kunnat säga att jag vaknade upp utvilad i morse, så är inte direkt fallet. Bella-bus har hållt oss vakna en stor del utav natten. Vi funderar på att det kanske kan vara så att det är alldeles för varmt för henne i vårat sovrum. När solen står på hela dagen som den gjorde igår är det drygt trettio grader. Henke är inne på att skaffe en AC, vilket jag inte tror är en så dum ide trots allt.

Idag ska jag och Bella till mamma. Jag, mamma, mormor och min lillasyster som också är i stan tänkte ta med oss hundarna på en liten utflykt, grill och mat är redan införskaffat. Nu hoppas vi bara på lika fint väder som igår.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0